Київське вище професійне училище
технологій та дизайну одягу
Середа, 24 Квітня 2019, 6:38 AM
Вітаю Вас Гість S
Ласкаво просимо! Наша адреса: 02094, м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22.
Тел./факс (044)-559-96-61; e-mail: kvputdo@ukr.net
Родина училища
Навчальний процес
Виховна робота
Методична робота
Наш життєпис

Алгебра і початок аналізу. Геометрія

Мета навчання математики полягає у забезпеченні загальноосвітньої підготовки з математики, необхідної для успішної самореалізації особистості у динамічному соціальному середовищі, її соціалізації і достатньої для вивчення профільних предметів, для успішної майбутньої професійної діяльності в тих сферах, де математика відіграє роль апарату, специфічного засобу для вивчення й аналізу закономірностей, реальних явищ і процесів.

Досягнення зазначеної мети забезпечується виконанням таких завдань:

  • оволодіння учнями загальною математичною культурою, вироблення так званого математичного стилю мислення, тобто вміння класифікувати об’єкти, вміння встановлювати закономірності, виявляти зв’язки між різними явищами, вміння приймати рішення
  • інтелектуальний розвиток особистості, передусім розвиток в учнів просторової уяви, алгоритмічної, інформаційної та графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції;
  • екологічне, естетичне, громадянське виховання та формування позитивних рис особистості;
  • формування життєвих і соціально-ціннісних компетентностей учня.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать:

  • теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики;
  • знання, що стосуються способів діяльності, які можна подати у вигляді системи дій (правила, алгоритми);
  • здатність безпосередньо здійснювати уже відомі способи діяльності відповідно до засвоєних правил, алгоритмів (наприклад, виконувати певне тотожне перетворення виразу, розв’язувати рівняння певного виду, виконувати геометричні побудови, досліджувати функцію на монотонність, розв’язувати текстові задачі розглянутих типів тощо);
  • здатність застосовувати набуті знання і вміння для розв’язання навчальних і практичних задач, коли шлях, спосіб такого розв’язання потрібно попередньо визначити (знайти) самому.

Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів з математики:

І - початковий рівень, коли у результаті вивчення навчального матеріалу учень:

  • називає математичний об’єкт (вираз, формули, геометричну фігуру, символ), але тільки в тому випадку, коли цей об’єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонована йому безпосередньо;
  • за допомогою вчителя виконує елементарні завдання.

ІІ - середній рівень, коли учень повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним у процесі навчання, здатний розв’язувати завдання за зразком.

ІІІ - достатній рівень, коли учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати математичні операції, загальна методика і послідовність (алгоритм) яких йому знайомі, але зміст та умови виконання змінені.

IV - високий рівень, коли учень здатний самостійно орієнтуватися в нових для нього ситуаціях, складати план дій і виконувати його, пропонувати нові, невідомі йому раніше розв’язання, тобто його діяльність має дослідницький характер.

Оцінювання якості математичної підготовки учнів з математики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями, який можна виявити в процесі усного опитування, та якість практичних умінь і навичок, тобто здатність до застосування вивченого матеріалу під час розв’язування задач і вправ.

Оцінювання здійснюється в системі тематичного контролю знань, коли бали виставляються за вивчення окремих тем, розділів та під час державної атестації.

 

Зміст дисципліни "Алгебра і початки аналізу"

назва розділу:

  1. Повторення шкільного матеріалу
  2. Функції, їхні властивості та графіки
  3. Тригонометричні функції
  4. Показникова і логарифмічна функції
  5. Похідна та її застосування
  6. Інтеграл та його застосування
  7. Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики

Зміст дисципліни "Геометрія"

Назва розділу:

  1. Вступ до стереометрії
  2. Паралельність прямих і площин
  3. Перпендикулярність площин
  4. Координати і вектори в просторі
  5. Многогранники
  6. Тіла обертання
  7. Об'єми многогранників
  8. Об'єми та поверхні тіл бертання

 

Важлива інформація
Послуги
Пошук
Вхід на сайт
Опитування
Оцінка сайту
Всього відповідей: 2
Статистика
Copyright MyCorp © 2019Сайт управляється системою uCoz