Київське вище професійне училище технологій та дизайну одягу Неділя, 18 Листопада 2018, 1:10 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Ласкаво просимо до Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу за адресою: 02094, м.Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22, тел. /факс 559 96 61 e-mail: kvputdo@ukr.net, адреса сайту: kvputdo.at.ua
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 272
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Проведення декади «Молодого педагога»

  • Успіх діяльності на трудовій нивімолодого педагога залежить не тільки від його професійної підготовки, але й від його особистих якостей, а ще від колективу, з яким він буде працювати, які умови праці й побуту йому створять, яку методичну допомогу нададуть, як стимулюватимуть його ініціативність і творчий початок.
  • З 8 по 19 жовтня 2018 року,з метою адаптації молодих педагогів до умов роботив новому колективі, а також підвищення їх фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагогічного працівника,у Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну одягу пройшла декада «молодого педагога».
  • Тутпоширюється така форма роботи, як наставництво, вивчаються нові методи і способи діяльності майстра виробничого навчання, та викладача, введена нетрадиційна форма проведення уроків з подальшим їх обговоренням. Під час проведення декади педагоги-наставники діляться власним досвідом роботи, заохочують молодих педагогів до пошукової діяльності.
  • Майстер виробничого навчання професії «Кравець»Гощенко Н.А.в ході роботи практикумуподілилася власним досвідом роботи і провела супровід уроку з використанням технологій цілепокладання.
  • Ільяшенко Н.М. викладач спрецпредметів туристичного напряму провела віртуальну екскурсію на тему: «Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів у школах різних країн». Інформація не пройшла поза увагою. Саме тут педагоги бурно почали пошуки щодо нових методик оцінювання знань учнів. Директор училища Добровольська С.М. запропонувала ввести портфолійну форму оцінювання навчальних досягнень учнів.
  •  
  • Традиційним в училищі стало проведення заходів щодо становлення молодого педагога. Викладачі та майстри виробничого навчання, які вже опанували уроки школи молодого педагога, проходять перші кроки становлення саме під час декади. Ця робота допомагаєїм самопізнатися, а декому і самовлосконалитися.
  • Пугач О.О. Майстер в/н професії «Манікюрник» під час уроку виробничого навчання впроваджує нові сучасні виробничі технології. Майстер в/н професії «Перукар» Школенко В.В. використовує інноваційний педагогічний підхід під час проведення вступного інструктажу на уроці виробничого навання.
  • Соціальний педагог І.В. Карпінська щорічно допомагає молодим педагогам у розв’язанні проблем виховної роботи. Цього року для молодих педагогів вона організувала і провела надзвичайно цікавий семінар з теми «Насильство в сімї. Булінг в учнівському колективі».
  • Важливе місце також відводиться для відкритих виховних заходів. Цього разу молоді педагоги мали змогу полюбуватися виставкою щедрих дарів золотої осені яку організувала викладач-наставник Кравчук Г.В.Вона подала гарний урок молодим педагогам розробивши сценарій свята осені та написала власні вірші 

    Щедра осінь

    Осінь листом золотим

    Клен позолотила,

    Помережила луги,

    Гай причепурила.

    Зазирнула у сади,

    Аромат дмухнула.

    Меду в груші додала

    І далі гайнула.

    Зирк, калинонька стоїть

    Прямо біля тину.

    Обняла, розцілувала,

    До серця тулила,

    Намистинки-ягідки

    Мов кров’ю налила.

    Біля ставку на вербі

    Сіла, відпочила,

    І щедроти дарувати

    Осінь поспішила. 

​​​​​​​Галина Кравчук


31 січня у Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну одягу відбулась міська методична секція викладачів фізичної культури.

  



27 лютого 2017 р. відбулося засідання циклової  міжпредметної комісії загальноосвітніх дисциплін. Темою круглого столу було "Інноваційна педагогічна діяльність, як особливий вид творчої діяльності

.

 


          8 грудня 2016 року   в рамках тижня "Правових знань" пройшов конкурс "Хто правий?" серед учнів І курсув якому дівчата з хлопцями змагалися у правових знаннях. В результаті конкурсу з невеликим відривом перемогли хлопці. Хід конкурсу відображається у фотогалереї.


        25-27 жовтня 2016року  у Київському Палаці дітей та юнацтва проходив Восьмий міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» де активну участь приймав педагогічний колектив  Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу. На форум було представлено конкурсні матеріали в номінації «Інноваційні підходи до впровадження медіаосвітніх технологій для підвищення якості освітньої діяльності».

<<Читати далі...>>


         З 10  по 21 жовтня 2016 року  у Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну одягу пройшла декада  «Молодих педагогів» з метою  адаптації молодих педагогів  до умов роботи в новому колективі, а також підвищення їх фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагогічного працівника. Адже найважливіше завдання, як держави так і кожного навчального закладу, - добре організована підготовка педагогічних кадрів. Сьогодні суспільству потрібен педагог-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Саме тому, в навчальному закладі, відповідно до плану роботи декади було відповідально підготовлено та активно проведено ряд заходів.

<<Читати далі...>>


 

 

 

Вся методична робота навчального закладу здійснюється у відповідності з планом методичної роботи училища на рік, півріччя, місяць.

 

Тема над якою працює заклад:

"Формування професіоналізму, мобільності, ділової активності, комунікативності,особистісних навичок життєвої позиції  і поведінки учнів."

 

В училищі створено і працюють 7 циклових комісій.На засіданнях циклових комісій обговорюється актуальні проблеми професійної підготовки, аналізуються питання міжпредметних зв'язків, розглядаються дидактичні матеріали комплексно-методичного забезпечення, здійснюється обмін досвідом. В планах роботи циклових комісій внесені проблемні питання, які враховують вимоги до професійної підготовки пов'язані з впровадженням у сферу виробництва (послуг) нових технологій, проведення семінарів, круглих столів, відкритих уроків, конкурсів, педагогічних читань, тощо.

При методичному кабінеті  працюють педагогічні школи:

  • Школа молодого педагога (робота з молодими спеціалістами: майстрами та викладачами, тут розкривається та реалізується їх творчий потенціал)
  • Школа становлення педагогів перукарського напряму (виявляються прогалини в методичній, дидактичній та педагогічній підготовці молодих педагогів, які мають достатній рівень професіоналізму; опрацьовуються інноваційні методи і форми навчання, питання модернізації навчально-виховного процесу).
  • Творча лабораторія (об’єднує майстрів виробничого навчання швейного напряму зі значним творчим потенціалом, які володіють певними формами та методами роботи, але не зупиняються на досягнутому. Вони весь час у  пошукахнових технологій та ідей).
  • Школа передового педагогічного досвіду (об’єднує викладачів, які є професіоналами педагогічної праці, досягають високої результативності в роботі. Це викладачі вищої кваліфікаційної категорії та ті що мають педагогічні звання).
  • Проблемні групи (тут працюють викладачі І категорії, які мають достатній рівень та високий потенціал, здатні моделювати навчально-виховний процес і дискутувати з питань технологій уроку та методики викладання).
  • Консультаційний пункт (де розглядаються питання проведення уроків, підготовки учнів до проведення олімпіад, конкурсів. Звертається увага на труднощі, з якими спіткнулися педагоги в роботі).
  • Євроклуб (об’єднання педагогів туристичного напряму, які активізують навчальний і творчий потенціал учнів, сприяють їх самовдосконаленню і самореалізації).

На засіданнях шкіл вивчають нормативно-правову документацію, знайомлять педагогічних працівників з наказами, розглядається питання допомоги молодим викладачам та майстрам виробничого навчання, обміну професійного педагогічного досвіду, молоді майстри знайомляться з передовими методами та мотивами в техніці, технології, майстри виробничого навчання оволодівають знаннями суміжних професій та спеціальностей. Більш досвідчені педагоги діляться досвідом з організації та проведення занять теоретичного та виробничого навчання, виховних заходів.

Підвищення професійної і педагогічної майстерності педагогічних працівників здійснюється відповідно до методики вивчення потреб в оновленні професійних
знань і
умінь викладачів та майстрів виробничого навчання, планування і організації
заходів щодо підвищення їх кваліфікації.

Структура навчального модуля №1

Активно проходить у навчальному закладі проектна діяльність. Тільки за навчальний рік створено ряд проектів, а саме:

  • Система роботи кабінету охорони праці,
  • Створення творчої лабораторії «Швейний простір»,
  • Соціальні проекти.

Традиційним є  щорічне проведення  «фестивалю» відкритих уроків  на яких присутні керівники училища, наставники, молоді майстри.

 

Методико-практичний семінар

20 жовтня 2017 року в Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику відбувся методико-практичний семінар на тему: "Технологія розвитку комунікативної компетенції молодих спеціалістів серед майстрів виробничого навчання та викладачів професійно-технічних навчальних  закладів "

Організаторами заходу виступили Київське вище професійне училище технологій та дизайну одягу та Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник.

На завершення семінару співробітники відділу музейно-освітньої роботи презентували театралізоваий квест "Тарас Шевченко та Києво-Печерська лавра".

 

Проведення декади «Молодого педагога»

 

  • Відповідно до плану роботи Управління професійної освіти департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) та навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві в  жовтні місяці 2017 року у Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну одягу пройшла декада «молодих педагогів».

Сьогодні, у вік реформування та модернізації системи професійно-технічної освіти, значна роль відводиться креативній майстерності педагога. Тож є необхідність формування у молодих педагогів ключових педагогічних компетентностей, допомоги в організації взаємодії з усіма суб’єктами педагогічного процесу – колегами, учнями, батьками. Сприяння розвитку творчого потенціалу, успішного входження в професію, набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі та професійному зростанню молодих педагогів у навчальному закладі.

Колектив училища приділяє велику увагу молодим педагогам. Це і робота соціально-психологічної служби, і робота методичного кабінету, і наставництво в циклових комісіях, і значна робота адміністрації.

Уже традиційним у навчальному закладі стало проведення декади «молодого педагога». Тож як і молоді, так і бувалі педагоги ждуть цього свята з нетерпінням, щоб взяти участь, чомусь навчитися, показати себе .

І у цьому році, як і раніше, свято відкрила директор училища Добровольська С.М., ознайомивши колектив з графіком роботи декади та привітавши учасників і молодих педагогів.

Тож далі робота пішла за планом: проведення показових уроків педагогів-наставників, проведення бінарних уроків, майстер-класів, тренінгів, навчання майстрів виробничого навчання, виставки творчих та методичних робіт молодих педагогів, участь у виїзних семінарах та інше.

Вхід на сайт
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2018Сайт управляється системою uCoz